måndag tjugosjunde juli

Snart börjar sommarlovet ta slut, det stör mig litegrann eftersom jag först får börja träna riktig kondition och spänst den här veckan. Det betyder att jag inte kan göra nånting annat än att träna de sista veckorna. Det får iallafall inte bli en vecka till som förra veckan. Dock var det värt det, pdol var lite pure awesomeness så att säga. Jag och Tiddis måste nog bara köpa nya skor, hahahahahahahha.

Jag har varit och sprungit imorse, första A2-passet sen jag vet inte när. Ja, det är nog logiskt med sex månader. Jag sprang inte länge, men jobbigt var det. Haha.

När Tiddis väl vaknat till liv ska vi på stan, jag måste som sagt ha nya skor. Jag tänker aldrig ens kolla på mina igen. Men vi ska nog mest bara sitta på Waynes och kolla på människor och dricka kaffe. Det är mysigt.

Jag ska nog hoppa i älven nu, och sen väcka monstret. Hej

Kommentarer
Postat av: Rova

huhu. Alla vet att löpning är jobbigt hur man än gör det. Och att festivaler av alla dess slag förstör skor, mina vita adidas är inte vita utan mer svart/gråa efter KF :P

2009-07-29 @ 10:12:09
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0