måndag tjugonde juli

Okej, gaj och servicemind, tack för tipset. Haha!
Dock har jag ingen aning om vem som är min rättstavningshjälte denna gång.
Skulle vara just typiskt Carl. Men man vet aldrig.

Jag försökte få Tiddis ner till Stockholm igår, snåljäveln vägrade.
Det hade varit SÅ awesome, vi hade haft en lägenhet alldeles själva. Inga förmaningar, ingenting. Just living the life.
Men nä, det passade inte prinsessan. Jag ska då minsann stanna här resten av sommaren så ska hon få se hur kul det blir. Glöm att jag kommer upp till PDOL, ha! (Ja, fast nu vet ju alla redan att jag inte kommer motstå frestelsen att åka upp till pite och ha lite kul, men tänk vad kul man hade haft här!).

Jag håller på att kolla igenom American Pie-filmerna, haha, this is the shit.
Undra om jag ska dra en sväng ner på stan? Nä, jag ska kolla klart min film.
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0