lördag fjärde juli

Jag vill sjunka genom jorden.
Jag har verkligen inte råd att åka till Hultsfred, och det är så jävla värdelöst! 
Och har ångest för att jag inte kommer igång ordentligt med träningen.
Och det fina sommarvädret är borta och har ersatts av ett stycke tarfalastorm. Nästan.
Åh, hultsfred!

Min gårdag var ganska trevlig ändå, då jag fortfarande hade hoppet uppe.
Jag behövde bara jobba i tre timmar, men det skrev jag ju.
Sen la jag och min lilla rosa biki oss på balkongen och solade i några timmar.
Jag blev less på mamma och pappa och cyklade upp till backen och la mig vid klubbstugan och läste istället. Läsandet övergick i ett krig med krypen. Jag flydde efter en kort stund med svansen mellan benen efter att jag slagit till en geting som uppenbarligen inte gillade att bli träffad av Harry Potter and the Chamber of Secrets. Konstigt då. Har även lyckats få ett mygg(?)bett på armen som har svällt upp och blivit hårt.
Efter middagen gick jag och åt browniesar, Carls bakverk var synnerligen mycket mer lyckade än mina egna muffinsförsök här hemma. Jag ska sluta baka.
När jag gick hem från browniesarna skulle jag ut och springa, MEN, jag gick till OK och köpte godis och hyrde film istället. Jag är hemsk!
I Taket Lyser Stjärnorna var iallafall bra - dock inte som boken men ändå, det var en fin dag för en gråt-film.

Nu ska jag prata med min far. Hejdå


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0