lördag artonde juli

Idag åker jag, klockan 14.10.
Dock har jag ett problem, jag har ingen aning om hur jag ska ta mig till flyget.
Taxi kostar flera hundra miljoner kronor och jag vet inte om det går buss.
Om så är fallet måste jag gå till stan, med min stora feta väska. Jobbigt.

Jag måste iallafall packa nu, det är som dax. Och hämta tävtten, diska och rensa kylskåpet.
Och äta, äter jag inte och flyger får jag migrän. Migrän gillar vi inte. Vattna blommorna också.
Jag vill inte ha blommor när jag flyttar hemifrån. Eller högst två. Jag vill inte bo i en djungel.

Okej, jag är trött, redan.
Det bilr nog 350-kronorstaxi ändå. Jag är för lat/trött idag för att gå.
Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0