hehe

Jag är inte bäst på att laga mat när jag är ensam hemma. Idag har jag vaknat, städat, strykt klänningar, gjort en pizzadeg, flummat runt i min lägenhet alldeles ensam, gymmat, varit på stan och nu sitter jag och äter.. godis. Bradär. Igår åt jag mackor till middag klockan elva på kvällen. Det ger inga muskler mina vänner, det gör det inte. Men ikväll ska jag baka pizza, kolla film och äta jordgubssnören (ni vet de där med elefanten på förpackningen).

Ska jag önska mig en bra kamera i födelsedagspresent kanske?
Till alla mina vänner som gör det jag vill göra ikväll; gör det åt mig också!
Jag känner dansrycket, igen!
Men imorgon, estocolmo baby. Here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0