fredag tredje juli

Det rycker i hela kroppen, jag kan inte sitta still.
Detta ryck beror främst på två anledningar, av vilka den ena är en större faktor.
1: Jag har sommarlov på riktigt nu!
2: JAG KANSKE SKA TILL HULTSFRED!

Ni kan ju gissa vilken jag värderar högst, haha!
Jag kunde inte sova igår, och nu kan jag inte sitta still. Förstår ni hur jävla härligt det hade varit?! killers, kings of leon, lasse, the sounds, smk och ja.. MÅNGA FLER! Dessutom hade jag fått se Thåström igen. Min loverboy. Jag är så uppe i varv just nu!

MEN (det finns alltid ett jävla men) jag måste hitta pengar nånstans! Fort som jag vet inte vad. Hade jag varit Krösus Sork (eller Joakim von Anka för den delen) hade jag nästan redan varit där. Jag MÅSTE åka dit! Det är avgörande för min arts fortsatta överlevnad.

Igår innan jag gick och la mig tänkte jag "vad jobbigt att försova sig sista dagen". Vad tror ni inte att jag gör? Jo, försover mig! Jag vaknar fem över halv åtta (börjar åtta), måste duscha innan jobbet. Det var bara att slänga sig i duschen, ut ur duschen, sminka sig, föna håret och sätta på kläderna, slänga sig på cykeln och i racerfart cykla upp till folkhögskolan. Jag hann! Men jag är ju bäst. Det är bara så.
Nu ska jag kila. Lyssna på lite music.
Amanda, RING MIG EFTER JOBBET!

Kommentarer
Postat av: Olle

Hahah ja det måste ha varit ofantligt stressigt för dig! Hur mkt kostar campingen och inträdet till Hultsfreds festivalen egentligen? Hade varit otroligt kul att dra dit måste jag säga. Men nu ska jag sluta drömma och börja plugga. Föresten, titta filmen från min skola. Underligt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare gött

2009-07-03 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0