fredag sjuttonde juli



Hahahahahahahahahaha, jag hittade ett brev. Ett två år gammalt sådant. Döda mig inte nu Tiddis.

Kiruna 1/3-07
Jag sitter ensam i ditt hus ;) Litar du på mig? Jaa! Det borde du.
Och nåt som jag borde göra är att skriva svenska! Jag ska..
Men åh, jag är sugen på en av era vallmofrömackor...
Ni har t.o.m. skinka (jag har kollat ;))



Du är världens bästa , ja... vad du nu är (?). Kom till Stockholm, jag behöver någon!
Jag måste fortsätta städa nu. Har hur mycket som helst att göra idag. Och jag behöver skjuts till flyget imorgon. Annars cyklar jag. Jag, cykeln och min stora rosa väska.

Vad skönt det ska bli att komma bort, bara bort från den här galenskapen. This madness. Jag hade inte orkat många dagar till utan att bli ett enda stort hysteriskt anfall. Inatt har jag drömt om fula djur. På tal om ingenting, galenskap kanske. De såg ut typ såhär, och så skällde den och jagade oss.



Ni ser även att jag är grymt talangfull när det gäller paint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0