you sit there in your heartache

nu är jag hemma, jag längtar efter en kombination av en säng, en dator och en oc-skiva. snart ska min dröm bli sann!

Det gick väldigt snabbt att jobba idag, inte så många kädisar var och fikade, Sara och hennes mamma var och hämtade nånting, Moa var där med sina vänner och sen var det inte så mycket mer tror jag. Jag har ännu inte krossat eller förstört nånting på annat sätt. När jag jobbade i abisko fick jag ha dum-muggen hela tiden. Dum-muggen var en ful mugg med djur i olika färger på som tilldelades den som hade gjort bort sig och behövde mobbas litegrann. Grunden till dum-muggen ligger förstås i att de andra behöver någonting roligt att göra under arbetspasset, inte i att den skyldige behöver straffas. Fast iofs, är man minst blir man ändå mobbad hela tiden.

Imorgon har vi tävling i backen, det känns... jag vet inte riktigt. Det blir, pga av alla skador denna höst, min första slalomtävling för säsongen. Backen är svinigt hård och ja, that makes me a bit nervous. Men det är bara att köra på allt man har och hoppas att det leder till nånting. Om inte annat kanske det leder till någon ny, fin, skada, det är ju alltid nånting.

Jag ska nog ta och duscha nu och sen dyka ner i sängen. önska mig lycka till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0