-`v´-

Tiddis ville inte vara social, hon och Elli satt och nördade sig hemma hos Elli med varsinn skolbok - fick erbjudandet att joina deras studiecirkel - jag bangade. Jag vill lägga mig i min säng och kolla en riktigt dålig ungdoms-/ tjejfilm, som man inte spyr av såklart. Filmer man spyr av är som jag redan nämnt typ Mama Mia, High School Musical och High School Musical igen. Jag klarar verkligen inte av den, iofs har jag inte lyckats ta mig igenom hela. Men det säger väl rätt mycket.

NEEEEEEEEEEEEJ! Jag har ju fysik att göra, #@!?%&!! Jag hatar skolan, jag hatar fysik B, jag vill doooooooooooe. Nej, men nästan. Vad hemskt, det blir nog sängen med både film och fysikböcker. Och jag vill ha ett stort fett glas med vatten. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Hedda

ni måste komma förbi när ni är i almåsa! det är ju jätte nära :D Pusssss

2009-01-25 @ 22:09:04
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0