torsdag åttonde januari

http://www.nsd.se/nyheter/kiruna/artikel.aspx?ArticleId=4351262

Ja, och så kom vi med i tidningen också, klicka på länken vettja!

Första skoldagen, det är sjukt hur man verkligen inte KAN komma upp om man inte vill på morgonen, dock var dagen mycket lindrigare än vanligt då vi fick göra bort kemin på hålet. Imorgon är det kemiprov som jag egentligen tänkt göra idag men whatever, jag är ändå inte förberedd.

Nu sitter jag här med min stora kluns till dator i sängen och ska snart kolla det sista OC-avsnittet; "The end is not near, it's here", heter det. Jag vill ha en liten bärbar dator, min är så stor. En vit liten macbook hade inte suttit helt fel ;)

Ikväll blir det backen och sen lite kemipluggande varierat med packande, imorgon åker vi till Lycksele och tävlar. Hejdå
och btw, calle fyllde arton i måndags tror jag det var, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0