tisdag tjugosjunde januari

jag har jag varit på stan och lekt shopaholic igen, jag köpte min älskade klänning, ett till par skor och ett träningslinne.

försov mig idag (mina kära klasskompisar säger att jag alltid försover mig men jag tycker att det tillhör ovanligheterna, så ni ljuger msp2 - fy på er!) så jag kom inte till skolan förrän till Kemin klockan tolv typ, jag var trött och det behövdes. Ikväll blir det stressigt, nu snart ska jag äta, sen gå upp till backen och valla skidor, sen träna och sen vet jag inte om jag måste valla ett till par innan jag kan ta mig hem därifrån. Efter backen blir det packning på hög nivå, sen ska jag försöka göra bort så mycket fysik som möjligt och även hinna med att gå och lägga mig tidigt. jag hatar stress.

Nä.. nu ska jag hitta lite filmer som jag kan ha med mig dit bort, sen äta och ja.. du/ni/äsch vet ju redan


modebloggning, det är lite komiskt ändå

Kommentarer
Postat av: Hedda

fin klänning ;) kommer ni förbi? :D



<3

2009-01-27 @ 22:59:35
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0