tisdag tjugonde januari

jag berättade aldrig om gårdagens stora misslyckande tror jag. det var iallafall såhär att vi skulle ha våran första lektion i Fysik B, jag kan ju inte säga att jag har sett fram emot den kursen överhuvudtaget, men iallafall, igår var dagen då allt började - nästan för min del iallafall. jag och carro (som var säker på att vi skulle ha fysik med NV2) var i ett tomt klassrum och var övertrötta. Sen märkte vi att NV aldrig gick från sin lilla hörna. När vi då gick ut genom klassrumsdörren märker vi att det i klassrummet bredvid pågår full lektion - våran fysik. Då fick jag ångest och kunde inte ens gå in genom klassrumsdörren, sedan - helt plötsligt - satt jag nere i biblioteket och pratade med Tiddis och Amanda iställlet. Jag är dååååålig. Och nu ska jag snart till backen och frysa lite. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var också säker på att vi skulle ha fysik med er. Nu har vi ju väntat på att ni skulle bli färdiga helt i onödan!

2009-01-20 @ 19:30:48
URL: http://semelier.blogg.se/
Postat av: carro

Hahahaha petra vi får göra ett nytt förhoppningsvis lyckat försök med fysiken på fredag!!

2009-01-20 @ 23:11:14
URL: http://carolinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0