tisdag tjugoåttonde januari

Nu sitter jag i bilen påväg mot almåsa , vi är lyxlirare den här resan: en minibuss och fem personer . Jag ligger/sitter helt ensam över tre säten, lyx som sagt ;) jag har hunnit med ganska mycket idag trots att vi har åkt iväg , var tvungen att gå på gympan eftersom elin envisades med det , hade ju inte sett så bra ut om hon kommit och inte jag när louise visste att vi skulle åka iväg och tävla tillsammans, det var iaf ganska kul på badet , vi spelade vattenpolo och simmade med såna där flytsaker. Innan badet hann jag även vara på gymmet och köra igenom mitt rehabprogram plus lite ben, kommer nog ha träningsvärk imorgon :b alltid lika trevligt! Jag sitter och lyssnar på halvdålig musik , typ absolute hits 2008 eller nåt , jag har lite svårt för sånhär musik , lite för ... Jag vet inte . Bra är det iaf inte direkt ;) ska även meddela att jag har lyckats förstöra min fysikbok , det var typ andra gången jag öppnade den, lyckat värre :) men nu ska jag sluta skriva , kanske skriver lite därborta också men om jag inte gör det så ja , önska mig lycka till iaf ( jag ska tävla om ingen listat ut det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0