söndag tjugofemte januari

futusan vad kallt det har varit idag!

Jag försov mig imorse, hann inte på gymmet innan träningen alltså. Missade även damernas storslalomtävlingar på tv. I backen hade vi tidsträning, vilket medför att vi åker "så avklätt som möjligt". Kan misstolkas, annis hade iallafall misstolkat det, men det betyder i dagens fall att vi bara hade fartdräkt och shorts på oss. Jag vet inte om jag någonsin har frusit så mycket. Och bra, det gick det inte heller. Ovärt, mycket ovärt. Fast jag måste säga att det var bättre fart på mig idag än igår iallafall ;)

jag kollade i min plånbok - och hittade pengar! Det var en mycket trevlig upplevelse. Förresten, finns det ingen liten själ därute som vill gå och se den där Twillight med moi? :) Nejfan, den går bara idag, imorgon och på tisdag, och jag har fullt upp med att träna kom jag på. Vi åker ju på äjsm i Almåsa på onsdag, och Elin - vi ska inte gå på badet! det är slöseri med tålamod, kraft och tid.

Nu ska jag ringa tiddis och se om hon vill vara social ett tag, imorgon börjar vi åtta - vem är det som vill straffa oss egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0