pull yourself up and dance 'til you drop

Jag hittade en mysig liten tjejfilm; Systrar i Jeans - Andra Sommaren, och den var faktiskt bra. Eller bra och bra, men bra för att vara en liten mysig tjejfilm.

Jag vaknade upp i lördags med förfärligt ont i nacken, och det har inte släppt ännu, jag fattar inte vad som har orsakat mig denna smärta. Är det du nu igen, Gud, har jag gjort dig arg på något sätt? Och Gud, vet du förresten att jag i detta nu sitter och diskuterar med William om vad som egentligen gör en till en god människa - jag själv skulle kalla mig alltigenom-god. Hör du det? Du har ingen anledning att straffa mig längre! Hallelujah, amen och kristi blod till alla.

Nej nu spårar det, jag måste göra fysik och sova. nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0