övermycket uppdatering

Jag hittade en till gammal låt som gör mig lite glad, shakiras låt Te Dejo Madrid. Fast egentligen heter den När Vi Wokade Nils, det är ingen utom jag Tiddis och Lotta som har insett det, det insåg vi redan med våra ultrasmarta hjärnor i sjuan eller åttan.
here you go

ajfan jag hittade inte låten

jag har iallafall nyss kommit från backen, jag fryser som en gris, ibland älskar man slalom - ibland inte. mitt svenskapluggande går fortfarande inte framåt, det är tråkigt - varför kan inte allting göra sig klart av sig själv? ett av livets stora mysterium. snart är det lombia som gäller, vi ses imorgon gott folk!

vildapalten, ser jag en endaste pyttepyttepytteliten burk med vatten i mitt hus vet du vad som väntar dig; en ofrivillig färd till klockan! plus ett dopp i vattenskålen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0