onsdag tjugoförsta januari

det känns som att jag känner någon som fyller år idag.. någon som känner att de gör det? grattis isåfall

Oj vad jag har drömt inatt, det är helt sjukt. Mina drömmar har innefattat en nyårsafton och en william på hal is, polisanmälnings"biljetter" som man skulle posta i bankautomater, tiddis pappa som försökte göra sönder en sådan,  high-tec toaletter hemma hos Ella och en massa mer. Jag fattar inte hur man kan drömma allt sånhär, jag var helt snurrig när jag vaknade.

Jag håller på att ladda inför badet, jag stör mig fortfarande lika mycket på att vi måste ha bad. Men måste man så måste man, snart kommer Petris the valross att ta plats på scen. You can't wait, I know it! ironiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

jag behöver en rolig bild att lägga upp, jag behöver en kamera och så behöver jag nya skidkläder - därmed basta !



det här är my friend axel, ca. 11-12 år skulle jag tro, som gör det han är bäst på! :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0