onsdag sjunde januari

nio månader och en dag fyller jag arton, alltså ursäkta mig men är jag helt ensam om att ha världens ångest över det? visst visst, en massa stängda dörrar öppnas för en och man får göra "vad man vill". Men vadå, just nu känns det ju som rligt att göra allt man egentligen inte får göra? Vad ska jag då göra för förbjudet när jag fyller arton? Råna en bank, langa knark? Kolla, de möjligheter som öppnas för mig gör det bara dåligt för mig om jag vill göra nånting förbjudet. Jag tycker att det är skitkul att göra saker jag inte får göra, halva mitt liv går nästan ut på det. Så egentligen är den roliga delen i mitt liv slut när jag fyller arton, hjälp. Jag har ca.244 roliga och soliga dagar kvar av mitt liv, hjälp!

Nej jag ska sluta svamla, det kommer säkert bli skitkul att bli arton.. eller? jag tror att jag behöver komma ut och komma på andra tankar. Men tyvärr så börjar skolan imorgon, uusch

jag och tiddis kollade förresten Yrrol igår, jag vet inte om hon förstod hur bra den är. haha


Kommentarer
Postat av: rova

Haha, varför ångest över något sånt? och tänk nu, bara 1,5 år kvar på hjampis.

Då börjar ju livet ;)

Menmen, Yrrol är en svensk film i mycket hög klass :D Älskar den, har så sjukt bra humor :P Borde vara straffbart att inte gilla den, haha :P

2009-01-07 @ 18:34:40
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0