måndag tolfte januari

Hemma, igen. Jag tycker det är så tråkigt att bara vara borta över en helg, våra SM-veckor är typ det bästa som finns. Massa skidåkning, underbara människor och så är man alltid på någon avskild plats långt bort från Kiruna. Hassela, Vemdalen, Åre... MUMS! I år går SM i Almåsa (liggger utanför Östersund) men är dock inte en hel vecka. Det bästa är att det bara är två veckor kvar till den underbara nästan-veckan.

Idag har jag och Tiddis tagit en måndagsfika på Safari, igen. Och nu har Vilda nyss varit här och ätit kladdkaka med mig. Jag känner mig som en dålig människa. Och jag måste bestämma vilket gym jag ska träna på nu när Athletican är stängd för alla utom patienter typ. Jag tycker Gymmet-gymmet är läskigt, jag vågar bara gå dit på morgonen när jag är säker på att ingen som jag känner är där, Nautilus känns inte bra och inte Sportsclub heller. Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: rova

Gymmet- gymmet :P säger jag, mycket överkomligt pris och mycket fria vikter! det gillar vi. Sportsclub är inte heller dåligt men.. det kostar för mycket och känns ganska snobbigt :P Nautilus är ju inte direkt bra, bara maskiner till muskler och mycket fokus på cardioträning. kör på sporthallsgymmet vetja :P

2009-01-18 @ 03:18:15
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0