måndag tjugosjätte januari

Dagen har bjudit på min första FysikB-lektion, ett köp av ett par kickin' ass-snygga skor som kommer användas ca. en gång på grund av Kirunas kalla och icke-högklacksvänliga klimat och flängade hit och dit mellan hemmet, backen och lombia. Lång mening det blev, jag suger på att skriva korta meningar. Jag insåg även nyss att mitt liv kommer bli hemskt vecka 13 då jag på måndagar kommer gå från åtta till halv fem i skolan. VEM FAN GÖR ETT SÅNT SCHEMA!?

Jag har fått världens kläd-inspiration, jag vill ha en blommig klänning, ett par typ cowboyboots som håller lite låg profil och inte syns så mycket, en skinnjacka tror jag och en väst. Sen tusen andra saker också, jag vill ha nya svarta jeans. Vilken modebloggare jag är, ohmygod alltså liksom!! fniss.

På tal om bortskämd liten äckelfjortis har jag även hittat den ultimata lilla tjejbloggdatorn, det är ju sååå inne med såna; en liten LG blablabla-nånting. Man ser den knappt för att den är så liten och så har den inbyggt internet - perfekt att ha i sin lilla prada-handväska. Den vill jag ha, fast ag tänker då inte springa omkring med den i min icke-existerande pradaväska, sitta på något café downtown och blogga om mitt alldeles föör perfekta liv och vara superglad hela tiden, faktum med att jag aldrig kommer få datorn, redan där sprack min karriär som superbloggerska. 
 
nu sitter jag och trycker bananer och ska snart gå och sova (försöker gå och lägga mig jättetidigt nu på kvällarna), hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0