måndag nittonde februari

om exakt en månad slår gränsen upp sina dörrar, medan jag den torsdagen sitter och dreglar med blicken fäst åt nordväst. på fredagen däremot, då får livet tillbaka sin mening, och det känns ju riktigt positivt.

idag har jag inte uträttat några större underverk, jag har lyckats bada mina snören från byxorna, skolka från min första lektion i Fysik B och analyserat vattenprover, livet hade kunnat vara lite ljusare just nu. men vi ser framåt, vi ser fredag (jaaaa!!!), och om man ska lyda apan i lejonkungens råd; look beyond what you see, skulle man kunna kolla på premiären (kvadruppeljaaaaa!!!).  

mitt rum är ett enda bobmnedslag - jag har packat upp väskan från helgen. städning behövs. en annan sak som behövs är att försöka komma på nånting att skriva till svenskaredovisningen imorgon, usch. jag måste nog ta tag i en och annan sak nu, sen ska jag träna, det är najs!

OCH DEN HÄR LÅTEN GÖR MIG SÅ GLAD! :) enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0