måndag femte januari

Jag känner mig helt off, alltså off som i engelskans off och inte off som i det svenska "ordet" off. Mitt inlägg börjar redan efter första meningen att spåra, idag kanske inte är en dag ämnad för bloggskrivande?

Iallafall, vi hade uppvisningsträning idag, i en och en halv timme och alla killar var där när vi kom utom min, Sannes och Fannys. Det visade sig att Fannys var skadad, Sannes var sen och min var lat. Tillslut kom iallafall alla utom Fannys eftersom det är nog lite såvrt att åka med ett pajsigt knä. Så... hockeykille? Är du intesserad av att vara med på våran uppvisning, eller är det så att du hade kunnat offra dig iallafall, ni får fika? Vi har iallafall genrep imorgon klockan halv tio tror jag om nån hade tänkt att komma. Uppvisningen är nog ett eller två imrogon, på hemsidan står det klockan ett men även att småttigarna ska samlas halv två, i tidningen står det att uppvisingen är Tisdagen den sjunde. Det finns ingen tisdagen den sjunde. Kaos är det rätta ordet för den här grejen.

Jag är nog hungrig, men vi har ingenting gott hemma och dessutom ska vi äta äcklig fiskgryta ikväll, jag hatar kombinationen av fisk och gryta. Det smakar.. fisk! Jag tycker om fisk när det smakar någonting annat, typ.. jag vet inte. Inte fisk iallafall.

Jag fryser och jag måste städa, storstäda. BLÄ
men vet ni vad? jag tog mig i kragen och pluggade kemi igår, jag är värd en stor fet chokladmedalj med guldpapper på, som den jag fick av ett norskt turistgäng i gränsen för några år sen när jag hoppade ner för en driva. Norrmän är lite crazy, det är kanske därför jag också är lite skum, jag är ju trots allt halvnorsk, eller typ något sånt... Nu har jag ränkat ut vad jag egentligen är, jag är halvsvensk, en och en halv fjärdedel norsk och en åttondel tysk. Den ni! Inte konstigt att jag är lite afterblajven.

Nu ska jag än en gång ta mig i kragen och städa mitt rum. Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: annakaisa

LITE afterblajven :o ?

2009-01-05 @ 18:09:36
URL: http://annakaisafj.devote.se
Postat av: petus

ja LIIIIITE! ;)

2009-01-05 @ 21:03:36
URL: http://petraloevberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0