lördag trettioförsta januari

Nu har vi tävlat två dagar, jag har väl inte kommit en hel bana totalt ännu men jag är inte så deppig, det är imorgon som är min dag - slalom- och då ska jag komma ner och åka som självaste anja pärsson ;-) ! Axel har åkt hem nu så det är bara vi i 'supertrion' kvar , bananpetra senilsara och matteelin. Ja , man kan väl säga vad man vill om det där :b nu är vi iaf påväg in till östersund för åkarmiddag , vi vill gå på bio, I taket lyser stjärnorna, men såklart får vi inte för våra tränare. Jag vill även ändra matteelins namn till stinkelin , tänker inte skriva varför, jag sitter just nu under ett tyst dödshot så jag misstänker att jag inte kommer leva längre till om jag skriver varför . Nu hatar hon mig också . Nu ska jag sluta skriva, hejdå

Kommentarer
Postat av: sannie

fin blogg :)

2009-01-31 @ 18:32:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0