kväll

Jag är seg, farmor och farfar har varit här, de hade med sig bullar och wienerbröd. Dåligt, men gott! ;)

Har kollat EM halva eftermiddagen, jag vill ha allas dräkter! Och jag blir lite taggad faktiskt, jag har känt min motivation falla under min "skade"period. Men jag antar att jag bara är less på själva skadorna eller vad man nu ska kalla dem, inte själva konståkningen. Nu vill jag iallafall åka skridskor!

Jag behöver träna imorgon, undra om jag ska kila iväg till gymmet innan backen.. big decision det här alltså. Not. Jag har kommit på att jag skriver väldigt många små engelska fraser, men det är så de kommer upp i huvudet. Jag halvt tänker på engelska nuförtiden(höll på att skriva these days). Jag skyller på mitt frenetiska OC-tittande, med engelsk text.

Jag längtar till gränsen hur mycket som helst nu, ge mig ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0