kväll

Nu är jag hemma från backen (det var typ orkan däruppe), jag har nyss ätit minisemlor, jag känner mig som en dålig människa. Imorgon ska jag springa och gymma innan skolan, jag tror att jag börjar 13.20, om vi inte har Biologi vill säga. Det är najs.

Jag tror att jag håller på att få nackspärr, har haft det av och till hela hösten i princip - oskönt! Jag kan knappt kolla åt höger.. eller nej det var vänster jag menade. Jag är grymt dålig på höger och vänster, jag tror inte att någon skulle sjuvilja säga emot, särskilt inte Ingela (min konståkningstränare) som har genom åren fått rätta mig ett antal gånger.

Gud vad jag har börjat skriva blogg, det är inte friskt. Men jag tror att jag behöver skriva av mig, är allmänt efter och sinnesförvirrad just nu. Jag borde verkligen plugga, jag tror att jag tar och lägger mig i sängen (oj, är klockan bara halv tio!?) och läser litegrann, eller ganska mycket, det är nästan trettio sidor att ta sig igenom. Jag fattar dessutom inte så mycket av en kromosoms uppbyggnad och liknande. Allt är som en enda röra.

Nu ska jag agera, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0