klockan tickar

ohja, det gör den alltid.

Jag planerade att springa hem från backen idag, men det var asigt kallt och jag behövde gå på toa så det blev mer en nerjoggning raka vägen hem istället, det är ynka 1.5 km hem från backen. Jag känner mig ganska kass. Men jag har lovat mig själv; jag ska ta tag i min konditionsträning. Det kommer, det kommer ;b

Jag måste packa, jag måste duscha och jag måste egentligen också plugga kemi, jag har som sagt prov imorgonbitti. Efter skolan tänkte jag hinna fika med Vildis och sen klockan tre åker vi, to tha big town; LYCKSELE. Det är ju inte sådär att man hoppar upp och ner av förtjusning. Men det brukar dock gå ganska bra för mig där. Måste se det från den ljusa sidan.

Lyssnade nyss på The Killers "Mr.Brightside". Jag tycker om låten. Bara så ni vet :)

Dax att springa ut til garaget och hämta väskan, usch vad det känns jobbigt - och kallt! Men iallafall, godnatt





Kommentarer
Postat av: Hej Petra ! Carl här !

På tiden jag spelade hockey träffade jag en trevlig alpintjej från Lyx-ele, så om du träffar henne får du hälsa. Kommer inte ihåg vad hon heter bara, jaja jag och namn!Anna.... nej jaja skit samma.

2009-01-09 @ 00:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0