klagostund

vilda jag har spolat dig för min blogg, hur känns det nu ? som kallvatten på tårna kanske? denna gången kommer inte vattnet från en skål under sägen iallafall!

okej, här kommer en kort och ytlig lightversion av en annars rätt så lång och djup klagostund;

Jag behöver kläder! kläder kläder kläder, och jag är rosenrasande på mamma för att hon vägrar köpa nånting till mig. Och som Tiddis säger; jag fyller snart arton, de borde ta vara på den tiden som finns kvar och överösa mig med saker! För en gångs skull har människan helt rätt (det kanske finns någonting innanför pannbenet iallafall). Min mamma verkar iaf inte köra på den teorin medan pappa kör på den lite halvt och köper en massa slalomsaker till mig. Men det är kläder jag vill ha, kläder, skor, väskor, och accesoarer i stora mängder! Min moster fyller jämnt snart, jag och mamma kanske åker ner till huvudstaden och därmed den stora (nooot) släkten då. Jag har nyss lagt fram förslaget för mamma, i det ingick även att hon nu började spara pengar så att hon kan köpa en massa saker till mig. Jag vet inte om hon nappade, one can only hope.

varken min städning eller pluggning går framåt, och nyss skrev Elin att vi skulle till backen - det kan man ju inte säga nej till menar jag ;) Nä, vilken hemskt dålig självdiciplin jag har. Jag kan ju inte ta tag i någonting längre. Mamma lagar mat, jag är hungrig - det passar iallafall ganska bra ihop. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Den Fruktade

jag känner mig övergiven... övergiven och kränkt, djupt kränkt. En blogg framför min underbara och obeskrivligt eftertraktade klagomottagning?? illa, mycket illa. Jag ska klä ut mig till älg och smyga in i din lägenhet och sprida ut vattenskålar under alla dina möbler.

2009-01-19 @ 17:25:00
URL: http://vildathulin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0