jag måste diska

.. fyfan vad jobbigt.

Jag känner inte att 2009 har börjat bra överhuvudtaget, nyår är alldeles för överskattat, det kommer en ny dag varje dag, likaså kommer det ett nytt år varje år, bara att året inte kommer lika ofta. Livet känns iallafall om inte ännu mer så lika hopplöst som det gjorde den 31:a December. Men jag tänkte sluta vara emokid nu, börja vara nyttig och börja träna mer, ta tag i skolan och vara allmänt duktig. Kommer det att lyckas; svar Nej. Vilken inställning man har. Tragiskt.

Ursäkta mig men jag måste få klaga litegrann; jag fryser, jag är trött och min tävling idag gick åt skogen. Jag körde ur och sen var jag så arg och besviken på mig själv att jag var ute och åkte ensam med kalla kläder i hundra år bara för att frysa ihjäl eller något annat liknande. Jag längtade iallafall till den eviga vilan, livet efter detta, nangijala - nånting annat än kalla äcklig Kiruna och den här äckliga dagen och tävlingen iallafall! Men jag lever, och det är en ny dag imorgon trots allt.

Kommentarer
Postat av: amando diao

den eviga vilan hoppas jag att du får längta länge till min lilla petrus :) som sagt, nya dagar, nya tag. trettondagsafton imorgon, blir det rajraj?

2009-01-04 @ 16:51:47
URL: http://amndah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0