jag hoppas..

.. att biologiprovet verkligen är på fredag och inte imorgon, för jag har inte öpnnat mina små fina, vattenskadade biologiböcker ännu - men det är lugnt, jag ska ... snart. Om det är så att provet är imorgon är jag ändå körd, lika bra att vänta och se, råplugga imorgon istället, få MVG på fredag. Kommer jag att lyckas? Svar NEJ

Tiddis kom ju som sagt hit, jag fick den nobla uppgiten att laga mat - pasta carbonara ville prinsessan ha. När prinsessan vill ha något får hon det, eller man gör bäst i att göra henne nöjd, jag har ingen lust att bli kastad ner för trappen och ut i kylan en gång till. (Ja, det har faktiskt hänt). När jag lagat maten - som efter ett antal kommentarer om att såsen var för tunn liknade mer klister än sås i mina ögon - men Tiddis tyckte iallafall att det var perfekt. Klister-Tiddis. Sen kollade vi Madagaskar 1 & 2. Jag älskar ettan, tvåan såg jag inte mycket av eftersom jag slocknade efter typ tio minuter, den verkade iallafall inte lika bra.

Ikväll; Backen
Nu; Mat-mati-mat-mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0