gåshud

.. och ont i armen! Jag vet inte vad det är, men jag kan inte ens skriva med den på datorn (jag sitter alltså nu och skriver med ena handen och det går inte speciellt snabbt).

Vad är det för sport jag sysslar med egentlige? Det är femton jävla grader kallt ute, plus att det blåser och snöar, där åker jag omkring i en liten tight icke-vindtät sak som gör att jag ser ut som årets fettokisse. Inte konstigt att jag fryser ända in i benmärgen, det småste vara det som drabbat min underarm; förfrysning av benet. Nej, vi slalomåkare är inte riktigt friska - men det kanske du visste redan Carl?

Jag har även varit lite duktig idag, imorse gick jag upp klockan sex, gjorde mig iordning och sprang till gymmet, tränade igenom mitt rehab-pass och sprang sedan hem igen. jag går på gymmet så tidigt eftersom det är störst chans att få vara så gott som ensam där tidigt på morgon, men vad hittar jag när jag kommer dit; typ femtioelva gubbar som sitter och svettas. TOPPEN! Great, super, finemang.

Imorgon har vi bad, vad ska det vara bra för, vi kan ju redan simma? Jag har dessutom inga badkläder som passar och jag ser ut som en fet strandad valross i bikini - de é najs! Skjut mig.. Vilda - klockan är nära, möter du mig där?

.. jag lämnade datorn ett tag, jag hittade ett stort fett bandage och lindade runt armen - nu känns det bra och jag kan tillochmed skriva med båda händerna! WOW! Jag hann även med att prova alla mina bikinisar under min tid borta... och ja, jag ser VÄRRE ut än en strandad valross i dem, fyfan. Undra om jag ska konvertera till typ Islam, de kan ju inte få ha bad.. klädsim möjligtvis, men ingenting mer vågat än det. Jag hade nog trivts, iallafall under våra badtimmar i skolan.

Tiddis är påväg hit nu, vi ska... jag vet inte riktigt, jag kanske kollar på när Tiddis äter rostmackor och hjälper henne med matten. Man vet aldrig, you never know. NU kom hon, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0