endast trettiofem mil kvar

Vilken lyx ;-) Så går det när man bor i världens ände, men det är ändå ganska kul att åka långt på resor , det känns lite mer på riktigt då :) fast jag hade nog föredragit en vecka i åre istället för almåsa, som förra året. Man kan ju inte få allt , eller hur ? Vi har ätit i arvidsjaur som vanligt, börjar bli måttligt less på den där restaurangen nu, Afrodite. Sen har jag tryckt lite godis och nu känner jag mig som den sanna valross jag är ;-) proppmätt! Jag sitter och lyssnar på killers nu , börjar lessna, måste byta till något mer inspirerande. Men vad ? Kooks blev det , inte heller så inspirerande just för dagen. Jag behöver mer musik! Jag har egentligen ingenting att skriva så jag sundar nog av det hela här. Mitt batteri håller även på att dö. Skriv mig ett sms , jag har dötråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0