dötid

jag har nyss kollat på något väldigt roande, jag skrattar fortfarande inombords.

hahahahaha

hahahahhaa

 Och jag började faktiskt som jag sa att städa i eftermiddags. Eller okej, städa och städa, jag rev ut alla mina pärmar, tidiningar, böcker och papper från min bokhylla och skrivbord och sen lyckades jag sprida ut det över hela rummet. Jag hade även 42 plastpåsar inpressade i ett litet skåp fyllt med diverse gamla lådor och saker (haha ja, jag har räknat dom ;b). MItt största problem just nu är nog plastpåsarna, jag lyckades fylla skåpet med ännu mer saker så jag har ingenstans att lägga dem. Jag ska nog försöka trycka in lite saker i garderoben. Det är sjukt vilken otrolig samlare jag är. Jag har överallt typ "minneskuvert" och lådor med massa obetydliga saker som jag inte kan förmå mig att slänga. T.ex. har jag en liten blommig låda som spelar när man öppnar den innehållande;

- en rosa tjugolapp
- ett petra-armband som jag har fått av mammas kompis när jag var typ fyra
- en lapp från turkietresan med Tiddis-05
- två skitfula porslinsänglar i miniatyr
- en "internationella skidpartullen"-pin
- ett söndrigt strass-halsband
- en bergskristall
- en lila sjärna på en pinne
- en berlock föreställande en blomma
- en liten pappersbit där jag ritat rosor från 2004.
- ett mjukt hjärta med pärlor på som jag köpte i en norsk by för hundra år sen

värt, eller hur?
nej nu, tillbaka till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0