00.15

jag var mitt i klädbytet mellan vanliga kläder och min stora jätteblåa sov t-shirt när jag sprang förbi datorn och såg att den var på. då tänkte jag bara berätta att jag och vilda har varit ute på äventyr, godisköpande och hjärtklappning var resultatet av det. sen tjockade vi oss lite, nördade oss och sen fick Vilda damp (hon är egentligen en schizofren 5åring, det är bara ingen som märkt det ännu). Vildas mamma blev arg , rätt förståeligt eftersom hon förösökte sova och sen gick jag hem.

jag såg den läskiga mopedbilen, jag blev rädd och sprang. men det är bara bra att vara rädd i tider som dessa, vem trodde någonsin att det skulle vara farligt att gå ute på kvällen i KIRUNA? Inte då jag iallafall.

det är 32 dagar kvar till premiären, åh min längtan än stor! nu ska jag fullborda mitt av- och påklädande och sen sova, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0