-

I feel like eating something

Jag sitter och lyssnar på Madonna,  det känns lite för "Tiddis" för min smak men jag orkar inte byta låt på iTunes. klick, jag bytte låt. vad kommer nu? The Knife.. lite bättre. Ska jag byta igen? Jag vet inte vad jag vill lyssna på, jag orkar inte lyssna, vad jobbigt. The Knife är skumma. Jag är ganska skum jag med. En skum valross.

nu kom tiddis, vi ska inte lyssna på madonna men dock kolla världens kanske töntigaste film efter High School Musical; Mama Mia. Jag ska säga att jag gör det endast för Tiddis skull. Jag spyr nästan av filmen i fråga.


Kommentarer
Postat av: mando, tha kritiker.

den filmen ger även mig kväljningar. way too much sol, glada människor och gullgull.

och ja, kanske lite för mkt abba också.

2009-01-21 @ 19:32:24
Postat av: Emelie

Det finns inget värre än High School Musical :(

2009-01-21 @ 20:10:39
URL: http://semelier.blogg.se/
Postat av: petra

jag hålller med er båda!

2009-01-21 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0