varm o´boy och mackor

livet har inte haft så mycket att komma med idag, ingenting alls faktiskt.
var är du gud, var är du jesus och var är jesus moster?
nån måste det ju finnas som kan få livet att rulla.
kanske kan smsa farfar, min farfar är världens bästa.

jag och tiddis har fortsatt våran mysko dag, och avslutat den värdigt med varm o´boy (elin skulle nog forfarande inte kalla min o´boy o´boy men jag kan säga att det är inte ren varm möjlk längre! :b) och mackor framför Gray's Anatomy.

nu ska jag krypa i säng och förhoppningsvis inte drömma mardrömmar en natt till (jag har varit typ helt yrslig varje morgon den här veckan pga massa jättekonstiga/läskiga drömmar - usch!)

nighty-nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0