vad är livet utan snedsteg?

Jag har varit hos en naprapat idag, han visste inte vad det var med min rygg men sa åt mig att äta voltaren och inte träna nånting förutom rehabstyrke och simning i tio dagar. Sist jag vilade i tio dagar, det kommer jag inte ens ihåg, jag var väl typ elva eller nåt, det här är iallafall inte jag, träning är mitt liv. Slalom och konståkning är mitt liv, inte att ligga och plaska runt lite i en bassäng eller stå på gymmet och träna så att man inte blir trött. Värdelöst.

På fredag är det iallafall Gränsen, det känns verkligen välbehövligt - jag behöver komma bort. Ikväll ska jag ner till Lombia och kolla på mina vänner när de tränar med hockeykillarna, imorgon har de uppvisning (inte jag, för min rygg och jag själv i kombination med jocke satte punkt för uppvisningskarriären)

Nu borde jag plugga kemi, men hur fel känns inte det. Det finns ju tiotusen andra saker man hade kunnat göra istället, jag tror att jag väljer en av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0