funderingar

backen vs. inte backen
?
Om jag inte åker till backen måste jag plugga, det är ju lite mindre kul, undra om jag ska hoppa av fysiken? (ja, matti, jag offrar min eviga stolthet). Jag orkar hur som helst inte ens försöka med den, jag förstår ingenting och jag vägrar få under VG i en kurs. Det hade varit hemskt - jag vet, jag har stora problem, biga problemas.

Jag har nu varit på Lombia, jag har tappat massor sen i november/början på december, jag har ju knappt åkt nånting och framförallt inte hoppat så det kanske inte är så konstigt, men hemskt är det - det också.

Nu ska jag försöka undvika mamma fram till middagen, sen ska jag eventuellt till backen som sagt, sen ska jag och Tiddis plugga till småbarnsredovisningen imorgon, som förövrigt kommer gå åt pipsvängen.

Jag är avundsjuk på alla som befinner sig i björkis, fast jag hade inte velat vara där. Nu kom mamma och störde mig, gaah. Jag förstår inte, varför är sånthär "kalltprat" så viktigt, har man ingenting att säga utan bara ett starkt behov av att prata om allt och ingenting kan man väl prata med sig själv. Blanda inte in mig. Kommuntikation är överskattat, helt klart.

Jag lyssnar på snowpatrol, det är bra iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0