lista

9 saker du ser fram emot:
- Gränsenpremiären och allt den för med sig
- Att nångång inom kort flytta från Kiruna
- Att min rygg ska bli bra
- Sommaren
- Ev. Resa till min mosters lägenhet på Malta
- Sportlov, Påsklov, Valborgslov, alla vinter/vårlov (i gränsen såklart)
- Stockholm med klassen (kan bli intressant ;b)
- Piteåsommar!
- Livet

8 saker du har på dig just nu:
- trosor
- Stor T-shirt
- Filt
- Hårsnodd
- Klämmor
- typ sportejp? 
- halsband
- nagellack

7 saker som irriterar dig:

- Jobbiga människor
- Att jag ständigt kommer försent
-  Att jag ständigt är förvirrad
-  Att min rygg är i klass med en 80-årings
- Att jag pga ovanstående inte kan träna ordentligt
- Att det trots allt är en helg kvar till gränsenpremiären
- Boybandmusik

6 saker du rör varje dag:

- Mitt hår
- Min telefon
- Vatten (räknas det?)
- Min säng
- Datorn
- Mina träningskläder

5 saker du säger ofta:

- Va?
- hahahahahahaha
- hallå
- alltså
- äsch

4 (personer) du vill spendera mer tid med:
-  YLVA
-  Hedda
-  Elli
- Axel


3 saker du gör varje dag:
- äter
- tränar
- lyssnar på musik

2 saker du gillar att göra:
- Träna
- Diskulera (ett påhittat ord, jag är inte dum)

1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:
-
Hmm.. spendera och spendera men jag tror att jag och Tiddis alltid kommer vara vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0