triumph

jag vill helst döda min rygg, men jag misstänker att jag möjligtvis hade klarat mig ännu sämre utan den.

jag får typ inte träna konståkning längre (hej elin, mats har bjudit in mig till din klubb), idag har jag kört fys istället medan de andra bjöd på lite tips och trix, mikko tillexempel visade hur man gör en dubbelaxel, det tyckte jag var snällt gjort. Det gjorde min dag faktiskt, jag tror att ni förstår mig, vissa av er iallafall.

jag är trött, jag ska nog lägga mig i sängen med min biologiböcker, kanske om jag pluggar lite nu kanske jag kan göra provet imorgon, hmm... bäst att vänta till måndag och byta ut böckerna mot film idag tror jag.

hejdå

Kommentarer
Postat av: elin mikko

Får du inte träna konståkning, på hur länge?!:S

2009-02-11 @ 22:12:58
Postat av: elin mikko

Får du inte träna konståkning, på hur länge?!:S

2009-02-11 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0