torsdag tolfte februari

om man skriver fel blir det lätt trosdag istället för torsdag. tros-dag

Jag är i skolan, känns ovärt. De andra har matte, jag är klar (he-he, skadeglädje är den enda sanna glädjen brukar man säga va?). Jag har gjort biologi, gjorde inte det igår, men det var väl inte särskilt väntat heller. Jag kanske gör provet idag ändå, fast jag måste få mvg, så jag borde nog vänta till på måndag ändå.

Förut var torsdagarna riktiga mördardagar, men nu är de rätt chill ändå, jag har tre lektioner, slutar innan tre, har hunnit simma imorse och tagit det allmänt lugnt hela morgonen.

Sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, jag vet inte om jag kan träna varken slalom eller konståkning, framförallt vet jag att jag inte borde. Livet utan träning har ingen mening i mina ögon, mitt liv är alltså i princip slut - det känns ju uppmuntrande.

Jag börjar engelskan om tjugofem minuter, nu ska jag fördriva tiden med att sitta och känna mig glad för att jag inte är på matten, mmmmm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0