torsdag nittonde februari

idag öpnnar gränsen!

Fast jag är ändå inte på bra humör, jag vaknade för ett tag sen och märkte att det var alldeles för ljust i mitt rum för att klockan skulle vara halv sex. Jag skulle som gå och simma så tidigt som möjligt så att jag hann plugga kemi också eftersom Sara P väntar på skolan med ett antagligen skitsvårt prov i organisk kemi. Klockan var halv åtta - god damn it! Då kände jag att dagen var förstörd och jag har inga direkta planer på att försöka ändra på min negativa inställning. Jag menar, vad hade kunat göra min dag bra om jag inte ens får träna?

Det är dessutom förjävligt kallt i mitt rum, jag sover med elementet avslaget och våra fönster är inte sådär jättetäta tror jag för det är minst sagt kyligt i mitt rum varje morgon. Men av nån anledning kan jag inte förmå mig att vrida upp elementet - det känns inte riktigt rätt. Haha, vad jag är.

Nu ska jag ta tag i Kemin, duscha och det och sen gå till skolan. Hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0