torsdag femte februari

jag måste börja med ett grattis till Madias 18 år today, grattis ditt liv har nyss tagit slut

imorse bokstavligt talat tvingade jag mig upp ur sängen och gick till badis i råkylan och simmade mina 40 äckliga längder. Jag vet att det inte är speciellt mycket, men ändå - jag simmade iallafall. Elin följde såklart inte med, hon har nu bytt namn från äckel-elin till slö-elin. (I know you love me). Sen har jag gått till skolan (jag var här typ 50 min innan vi började, det kompenserar upp alla mina andra sena ankomster - right?) och nu sitter jag här i "tysta rummet" och borde träna på min engelskaredovisning som kommer hållas om nån timme (i konferensrummet eftersom Lompisskolan har våran engelskasal, stackars små människor). Men jag tränar såklart inte på den, är det någon som är förvånad? Tiddis har försvoit sig, är det nån som är förvånad över det då?

Nä, jag tänkte väl det.

Idag ska jag nog till lombia direkt efter skolan och sen direkt från lombia till backen, mysigt mysigt. Fast det är kallt idag, så kallt att jag springer runt med mina vanliga kläder (leggins, linne och kofta) med mjukisbyxor över, jag känner inte för att frysa. Snygg är jag ändå så.. inte.

Nu ska jag .. ja, vad ska jag göra egentligen? Jag kan iallafall inte skriva mer, det blir så mycket (ännu mer) då. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0