tisdag tredje februari

hur många spädbarn får man ta med sig?

jag och tiddis har kollat på resor idag, alldeles för dyra, alldeles för exlusiva, alldeles för bra för oss helt enkelt - men ingen har sagt att det är fel att drömma! jag vill verkligen åka någonstans, men jag tror att jag inte riktigt har the money för en sån grej just nu, på några århundraden.

jag har fått sko-mani, jag är skofil om man kan säga så. jag såg skor som jag ville ha överallt i östersund, överallt! problemet var då bara att jag redan hade köpt två par skor den veckan. men jag vill ha mer skor, mohahaha (det där var ett sånt där ondskefullt skratt).

mamma kom hem och gormade, as usual.

suck, jag måste läsa igenom mina gympapapper. Nu, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0