tisdag tjugofjärde februari

imorse har jag simmat, som vanligt lite för tidigt så jag hade lite tid att fördriva när jag kom till skolan. jag tiddis och emil har kämpat på med Sara P's vattenanalys, fast allting urartade och jag sprang runt med "djävulspinnen", emil satt och kollade på fula saker på youtube och tiddis satt och gormade. lyckad grupp vi är, empoboy, petris och gnällapan tiddis.

ikväll ska jag kanske ner till lombia och köra lite off-ice med tjejerna, jag är så rastlös att jag håller på att dö av det här icke-tränandet. Och nu ska jag ta tag i skoljobbet igen, som sagt - jag ska bli en mönsterelev! inga fler g på proven

Japp, det var lägesrapporten för stunden. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0