tisdag tionde februari

jag sitter i mitt mörka rum och fryser om tårna

Jag har hunnit med mycket idag, jag har gymmat, träffat min best-friend Alkisen som fått mig och tiddis att flyga ut från konsum efter lite oskyldigt fruktinhandlande med orden oh jag vill ha fina små rosiga kinder efter oss, nästan blivit överkörd av elin och hennes pappa pga den förra händelsen, skrivit om grisslakt och the truman show, suttit på Safari och stirrat (bokstavligen talat) på människor och varit allmänt uppe i det blå. Städat skåpet har jag nästan också gjort.

Duktg flicka.

Har även fått reda på att det är ca. 10 veckor kvar till Tarfala, jag måste börja träna upp mina längdskidåkningsskills, de är inte något att hänga i julgranen om man säger så. Sist jag åkte längdskidor fick Tiddis hjärnskakning och jag åkte in i väggen utanför rasthallen på Luossa. Ungefär så bra är jag. he-he

Ikväll ska jag till bakcen, det är lite varmare ute nu, det har varit  mysigt februariväder idag, det är det enda som är bra med Kiruna; klara, soliga vinterdagar. Det är ungefär tre dagar om året, så ja... tro inte att jag har ändrat åsikt om denna stad.

Nu snart backen, hejrrrrårårååårrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0