tisdag sjuttonde februari

jag har osunda datorvanor, jag ska sluta med det nu, skaffa mig ett riktigt liv och ...ja, finns det nåt mer jag ska göra?

Egentligen har jag det väldigt bra, jag har bara lite svårt att uppskatta allting, men jag ska bli positiv (jag har helt klart blivit helt crazy av den där mentalträningen igår) och målmedveten. Men vad har jag får mål? Just nu är det nog att fixa till min rygg. Sen får man se. Jag tycker inte om planer, jag flyter bara med livet så som det kommer. Funkar för mig - oftast ;) okej, kanske inte så ofta men det känns bra, nästan alltid ;)

Har kommit från gymmet för ett tag sen, sprang dit och hem och det gjorde riktigt ont i luftrören av kylan, det var -18 imorse. Ska duscha och göra mig iordning och sen ringa och väcka tiddis om hon inte redan är vaken.

Ikväll har vi träning med hockeykillarna, för vi ska åka vårat uppvisningsprogram (till Hard Rock Hallelujah, hahaha) på A-lagsmatchen imorgon. Eller jag tror att det är imorgon? Stenkoll om vanligt har jag! Fast jag vet inte om jag har nån att åka med heller, och taggad vet jag fortfarande inte om jag är så det kanske inte gör nånting. :)
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0