These teenage lips they speak too fast

gah, jag MÅSTE göra om min bloggdesign, men mitt redigeringsprogram är näst intill omöjligt (gimp heter det) och jag blir bara arg, ilska är en skön känsla, jag tycker om att vara arg, det är ganska lätt att vara arg, det finns mycket att störa sig på, men rensar själen (lixom, som ylva hade skrivit), som sagt, jag tror att jag har gjort ganska klart för allt och alla att jag tycker om att vara arg.

jag har umgåtts med fröken Stålnacke idag som masat sig hem från Tärnaby, lycka säger jag bara - pure happiness!

vi hade fart-träning idag med, denna gång med tidtagning, jag lyckades nästan köra in i en stolpe, men det var dock efter att jag kommit i mål, svängt runt våran pinn-bod och var påväg mot liften, fast nere i diket vilket var det enda felet i det ögonblicket. Jag klarade mig helskinnad (alla jublar). Sen lyckades jag nästan golva både Elin och Ylva, men det gör ju ingenting (för det är ingen som jublar över att de är hela och fina, det är ju JAG som är jordens medelpunkt, jaohja!).

imorgon vet jag inte alls hur det blir, jag BORDE gå och simma på morgon, jag BORDE plugga fysik och jag BORDE gå på konståkningsträningen och slalomträningen. det kommer nog inte bli så mycket mer än slalomträningen faktiskt, vilken DÅLIG människa jag är.
 nu ska jag krypa till kojs, jag vet att klockan bara är barnet, men jag måste sova, sova är skönt, sova, träna och vara arg - det måste vara det bästa som finns :) haha, hejdå, och gränsen såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SKA JU BAKA KLADDKAKAKAKAKAK!

2009-02-05 @ 12:43:44
URL: http://superylva.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SKA JU BAKA KLADDKAKAKAKAKAK!

2009-02-05 @ 12:43:45
URL: http://superylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0