söndag femtonde februari

idag fyller william år! fast iår får han inga rosa luddiga tjejtofflor, han får ett grattis-sms istället.

Jag Sanne och Emma har varit och tränat imorse, jag praktiskt taget älskar morgonträningar! Fast min rygg satte såklart stopp för det mesta, som vanligt. Vi var väl sådär lite lagom seriösa, jag får ju ändå inte hoppa eller det. Jag och Sanne tog oss iallafall i kragen i slutet och körde idioten, det ska jag börja göra varje träning.
Snart ska jag till backen för ännu ett hopplöst försök att åka utan ryggsmärtor. Men jag har ingenting bättre för mig (jag har gömt undan mina skolböcker så de existerar inte).

Nu är det dax att börja göra sig iordning, jag kommer frysa idag för jag är fortfarande varm från isträningen.
Och Viktor, jag missar din match, men ni vinner ändå - ohja!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0