skidglädje

jag har gått och funderat på en sak ett tag nu - vad är glädje egentligen?

nu har jag kommit fram till att det finns ingenting i hela världen som gör mig gladare än skidåkning, det spelar ingen roll om det är ett "perfekt" slalomåk i Luossabacken eller en av de få riktigt fina puderdagarna man får varje säsong i Gränsen. Känslan jag får av att åka skidor är helt otrolig, jag blir helt glad och det som spritter i hela kroppen, allting runt omkring en försvinner, det är bara jag, mina skidor och snön som existerar - ingenting annat. Det går egentligen inte ens att beskriva med ord. Det är nog det bästa jag har just nu, det är min drog.


Kommentarer
Postat av: Den Fruktade

Skidåkning - Guds (a.k.a. Petras) gåva till människorna ;P

2009-02-23 @ 18:34:15
URL: http://vildathulin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0