selfcontrol

jag har tappat min självdiciplin, den måste ha drunknat imorse när jag var och simmade.
innan jag satte mig här tänkte jag att jag absolut måste städa innan jag får göra nånting annat. Men icke, efter typ tre sekunder av icke-intensiv städning flög jag hit och började skriva. Dålig människa, det är vad jag är.

Idag har jag inte fått särskilt mycket gjort, simmat, varit i skolan och min hjärna drunknade nog för den delen också imorse för innanför mitt pannben var den inte iallafall (kom inte och säg att det inte är någon ovanlighet, någon!), suttit i rasthallen länge bara för att slippa gå hem, tränat konståkning utan hopp och piruetter (jag älskar min rygg, ohyes I do!), kommit hem, ätit, ätit mackor, försökt städa och ingenting mer. Undra om jag ska ta en promenad upp till backen och checka läget sen, maybebaby.

Nu; städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0